Obstakeltraining

Monkey-bars, touwklimmen, tarzan-swings en rope traverse

Gratis proefles Obstakeltraining

Obstakeltraining

Heb jij altijd al eens zo’n supergave obstakel-run willen doen of zoek je een activiteit om naast je bootcamp/hardlopen toe te passen? Dan is de obstakeltraining misschien precies wat je zoekt.

Obstakeltraining  is een combinatie van cardio- en krachttraining, gericht op een sterker lichaam en een betere conditie. In de trainingen is aandacht voor hardlopen, krachtoefeningen en het aanleren van de juiste technieken. De bosrijke omgeving van de Trappenberg in Huizen wordt gebruikt en natuurlijk de obstakel kooi aan de rand van het bos.

Plezier en gezelligheid zijn erg belangrijk. De trainer zorgt voor een juiste balans tussen inspanning en ontspanning. Iedereen kan op eigen niveau aan de lessen mee doen.

Trainen kan op op zaterdag om 09.15 met een extra abonnement of strippenkaart.

Heb jij altijd al een Monkey Bar op de juiste manier willen uitvoeren?

Met behulp van onze fantastisch mooie obstakelbaan kun jij vaardigheden opdoen voor obstakel-runs en je meer bewust worden van de manier waarop je je beweegt. Met dynamische trainingen die te volgen zijn op het niveau van elke deelnemer leren wij je met een mix van uitleg, oefeningen en toepassen hoe je een scala aan obstakels kan aanpakken. Denk bijvoorbeeld aan monkey-bars, touwklimmen, tarzan-swings en rope traverse. De focus zal liggen op efficiënt gebruik maken van je kracht om zo veilig en handig obstakels aan te kunnen pakken. Zin in? Kom op zaterdagochtend een keer proberen bij onze enige echte kooi-obstakeltraining!!

Direct inschrijven
  • Verveteren van conditie, coördinatie en techniek

  • Toename van kracht en uithoudingsvermogen

  • Versterken van het doorzettingsvermogen

  • Verleggen van fysieke en mentale grenzen

  • Door gebruik van de juiste techniek minder kracht verlies en vermoeidheid

  • Bewustwording gebruik spieren en juiste bewegingen

Tijdens de training worden conditionele oefeningen zoals hardlopen afgewisseld met krachtoefeningen, hindernissen en techniektraining.