Power Workout

Krachttraining op een leuke manier, haal het maximale uit jezelf!

Gratis proefles

Power Workout Training

In onze “buitengym” ofwel “kooi” op onze hoofdlocatie gaan we aan de slag met verschillende manieren om aan onze kracht en conditie te werken. Deze locatie bied tal van mogelijkheden voor een gevarieerde training. Onder de professionele begeleiding van onze trainers, wordt er goed gelet op een goede techniek en uitvoering van de krachtoefeningen. Met elke week een andere trainer is geen training hetzelfde!

Plezier en gezelligheid zijn erg belangrijk. De trainer zorgt voor een juiste balans tussen inspanning en ontspanning. Iedereen kan op eigen niveau aan de training mee doen. Trainen kan elke maandag om 19:30 met een extra abonnement of strippenkaart.

Elke training een nieuwe uitdaging

Met behulp van alle materialen die aanwezig zijn op locatie is er elke week voor iedereen een nieuwe uitdaging. Zó werk je de ene training aan je conditie middels een HIIT-workout, krachtoefeningen worden afgewisseld met rustperiodes en cardiotraining, waardoor je ademhaling constant omhoog en omlaag gaat. De andere training kan weer volledig in teken staken van kracht middels het gebruik van gewichten of weerstandsbanden. En in onze “Kooi” kan je trainen op het leren van de juiste technieken om een goeie dip of pull-up te maken. Of misschien gaan we zelfs de monkey-bar uitdaging aan. Oftwel een zeer gevarieerde training waarin je werkt aan zowel kracht als conditie.

Het is een workout voor je hele lichaam, full-body dus. We richten ons voornamelijk op het versterken van de spieren, alle spiergroepen komen voorbij tijdens een Power Workout. Zo werk je aan je hele lichaam op jouw niveau, want elke krachtoefening kan zwaarder of lichter worden gemaakt.

Direct inschrijven

De voordelen op een rij

  • Verbeteren van conditie, coördinatie en techniek met krachtoefeningen

  • Toename van kracht en uithoudingsvermogen

  • Versterken van het doorzettingsvermogen

  • Verleggen van fysieke en mentale grenzen

  • Lekker buiten trainen en vitamine D verzamelen

  • Werken aan het versterken van je hele lichaam

Geen training is hetzelfde, van dips tot wall-balls óf het gebruik van gewichten en weerstandsbanden. Elke keer weer een nieuwe uitdaging