Power Workout

Krachttraining op een leuke manier, haal het maximale uit jezelf!

Gratis proefles

Power Workout Training

Tijdens een Power Workout Training gaan we aan de slag met verschillende manieren om aan onze kracht en conditie te werken. De buitengym en al haar attributen bied tal van mogelijkheden voor een gevarieerde training. Onder de professionele begeleiding van onze trainers, wordt er goed gelet op een goede techniek en uitvoering van de krachtoefeningen. Met elke week een andere trainer is geen training hetzelfde en wordt je iedere training weer op een andere manier uitgedaagd.

Waar en wanneer kan ik meedoen aan een Power Workout?

Trainen kan elke maandag om 19:30 met een extra abonnement of strippenkaart. De training is altijd in de Buitengym op onze hoofdlocatie de Woensberg en duurt 75 minuten inclusief warming-up en cooling-down. Iedereen kan op eigen niveau aan de training mee doen, waarbij plezier en gezelligheid erg belangrijk zijn. De trainer zorgt voor een juiste balans tussen inspanning en ontspanning. 

Elke training een nieuwe uitdaging

Met behulp van alle materialen die aanwezig zijn op locatie is er elke week voor iedereen een nieuwe uitdaging. Zó werk je de ene training aan je conditie middels een HIIT-workout, krachtoefeningen worden afgewisseld met rustperiodes en cardiotraining, waardoor je ademhaling constant schommelt. De andere training kan weer volledig in teken staan van kracht, middels het gebruik van gewichten of weerstandsbanden.

De buitengym biedt genoeg mogelijkheden om een goeie dip of pull-up te leren, maar ook de monkey-bar kan bedwongen worden in een Power Workout training. Ofwel een zeer gevarieerde training waarin je werkt aan zowel kracht als conditie.

Het is een full-body workout waarbij we ons richten op het versterken van de spieren en het verbeteren van je conditie, alle spiergroepen komen voorbij tijdens een Power Workout. Zo werk je aan je hele lichaam op jouw niveau, want voor elke krachtoefening bestaat er een zwaardere of lichtere variant.

De voordelen op een rij

  • Verbeteren van conditie, coördinatie en techniek met krachtoefeningen

  • Toename van kracht en uithoudingsvermogen

  • Versterken van het doorzettingsvermogen

  • Verleggen van fysieke en mentale grenzen

  • Lekker buiten trainen en vitamine D verzamelen

  • Werken aan het versterken van je hele lichaam

Direct inschrijven

Geen training is hetzelfde, van dips tot wall-balls óf het gebruik van gewichten en weerstandsbanden. Elke keer weer een nieuwe uitdaging